Προτού παραδώσουμε το δέμα στον μεταφορέα ή στο σημείο παράδοσης, πραγματοποιείται οπτική επιθεώρηση του προϊόντος στην αποθήκη μας. Στη συνέχεια, το προϊόν συσκευάζεται προσεκτικά και τοποθετείται με προσοχή σε ένα δέμα αποστολής. Στη συνέχεια, το συσκευασμένο προϊόν παραδίδεται στο τμήμα αποστολής, το οποίο εξασφαλίζει την παράδοση του δέματος στον κατάλληλο μεταφορέα ή την παράδοση στον τόπο παράδοσης. Δίνουμε μεγάλη σημασία στην ποιότητα της μεταφοράς, οπότε όλα τα πακέτα παραδίδονται επισημασμένα ως "Fragile" (“Εύθραυστο”) με μεγάλη έμφαση στον προσεκτικό χειρισμό. Την ημέρα της παράδοσης του δέματος στον τόπο παράδοσης ή στη διεύθυνση παράδοσης από τον μεταφορέα, θα λάβετε ένα SMS και μια ειδοποίηση μέσω email με πληροφορίες σχετικά με την ώρα παράδοσης του δέματος.
Πιστεύουμε ακράδαντα ότι εσείς όπως και εμείς, ο διαχειριστής του ηλεκτρονικού καταστήματος, θα μείνετε πολύ ικανοποιημένοι με την αποστολή των προϊόντων σας.
Παράδοση των προϊόντων από την DPD
Η εταιρεία ταχυμεταφορών θα παραδώσει το πακέτο στην ηπειρωτική Ελλάδα εντός δύο εργάσιμων ημερών (για ελληνικά νησιά + 1-2 ημέρες) από την ημέρα της αποστολής, εάν η παραγγελία πραγματοποιήθηκε σε εργάσιμη ημέρα πριν από τις 10:00. Την ημέρα της παράδοσης του πακέτου, θα λάβετε ένα e-mail και ένα μήνυμα SMS, το οποίο θα περιέχει επίσης μια επαφή για τον ταχυμεταφορέα DPD. Εάν είναι απαραίτητο, υπάρχει η δυνατότητα να συμφωνήσετε για άλλη ημερομηνία παράδοσης, σε άλλη εργάσιμη ημέρα. Η εταιρεία ταχυμεταφορών διαθέτει περιφερειακές αποθήκες, χάρη στις οποίες οι αποστολές μπορούν να φτάσουν σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας εγκαίρως.
Η τιμή παράδοσης στη διεύθυνση παράδοσης είναι κατά βάρος, τα επιλεγμένα προϊόντα αποστέλλονται δωρεάν.
Συνιστούμε ο αγοραστής να μην δεχθεί τα εμπορεύματα από τον μεταφορέα εάν αυτά παρουσιάζουν οποιαδήποτε σημάδια ζημιάς. Εάν εντοπίσετε κάποια ζημιά, γράψτε τα πάντα στη σημείωση αποστολής στο σημείο με τον οδηγό. Ταυτόχρονα, ενημερώστε μας μέσω e-mail ή μέσω τηλεφώνου. Αμέσως μετά την παραλαβή των εμπορευμάτων, συνιστάται ο προσεκτικός έλεγχος. Εάν διαπιστώσετε ότι η αποστολή είναι ελλιπής ή σε περίπτωση που παρατηρήσετε κάποια ζημιά, μπορείτε να υποβάλετε ένα παράπονο μέσω e-mail, μέσω τηλεφώνου, αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικώς στη διεύθυνση επικοινωνίας του καταστήματός μας. Ταυτόχρονα, σε μια τέτοια περίπτωση, είναι σκόπιμο να ζητήσετε αποζημίωση απευθείας από τον μεταφορέα.
Αγορές
Πνευματικά δικαιώματα © ČESKÝ VELKOOBCHOD S.R.O. Όλα τα δικαιώματα προστατεύονται